کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317526 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Floorp Lightning دارای رابط کاربری ساده و قابل تنظیم است

مرورگر وب Floorp یک مرورگر وب پیشرفته است که با ترکیب هسته امن و قابل اعتماد فایرفاکس موزیلا با دیدگاهی منحصر به فرد ژاپنی، یک تجربه آنلاین فوق العاده را به کاربران ارائه می دهد. این مرورگر متن‌ باز، بر حریم خصوصی، شخصی سازی و امنیت تمرکز دارد. Floorp شفاف است، بدون هیچ ردیابی کاربر یا اشتراک گذاری داده، و کاملاً متن‌ باز است. با یک خط مشی سختگیرانه بدون ردیابی و شفافیت کامل، اطلاعات شخصی شما خصوصی باقی می ماند. Floorp به عنوان یک پروژه متن باز، نه تنها کد منبع خود را به اشتراک می گذارد، بلکه محیط ساخت خود را نیز به اشتراک می گذارد و از کاربران برای مشارکت و ساخت نسخه های منحصر به فرد خود دعوت می کند. بروزرسانی‌های منظم، مبتنی بر فایرففاکس ESR، تضمین می‌کنند که همیشه جدیدترین ویژگی‌ها و پیشرفت‌ های امنیتی را در اختیار داشته باشید.

 

Floorp Lightning دارای رابط کاربری ساده و قابل تنظیم است

 

با Floorp Lightning به اصل مطلب برسید Floorp با در نظر گرفتن ترجیحات کاربر، در حال آماده شدن برای راه اندازی "Floorp Lightning" است، یک مرورگر ساده و با تمرکز بر عملکرد که به اصول اولیه مرور وب باز می گردد. این مرورگر یک تحول دقیق را پشت سر گذاشته و بیش از ۸۰ درصد از ویژگی هایی که سلف آن را مشخص می کرد را کنار گذاشته است. تنها قابلیت هایی که در اکوسیستم Floorp تقاضای بالایی دارند باقی مانده اند.

نتیجه یک مرورگر وب باریک، چابک و سریع است که برای حداکثر کارایی بهینه شده است. در دنیای دیجیتال که دائماً در حال سرعت گرفتن است، "Floorp Lightning" قرار است یک تجربه مرور وب چابک و پاسخگو را به کاربران ارائه دهد که قرار است در ماه نوامبر به صورت آزمایشی عرضه شود.

 

ویژگی های کلیدی Floorp:

  1. محافظت قوی در برابر ردیابی: Floorp محافظت قدرتمندی در برابر ردیابی ارائه می دهد و کاربران را از ردیابی مخرب و اثر انگشت در وب محافظت می کند.
  2. چیدمان انعطاف پذیر: چیدمان Floorp را مطابق با سلیقه خود سفارشی کنید، از جمله جابجایی نوار تب، پنهان کردن نوار عنوان و موارد دیگر برای یک تجربه مرور شخصی.
  3. طراحی قابل تعویض: از بین پنج طرح مجزا برای رابط Floorp انتخاب کنید و حتی برای ظاهری منحصر به فرد، بین طرح های خاص سیستم عامل جابجا شوید.
  4. بروزرسانی های منظم: Floorp بر اساس فایرففاکس ESR، هر چهار هفته یکبار بروزرسانی دریافت می‌کند و حتی قبل از انتشار فایرففاکس، امنیت بروز را تضمین می‌کند.
  5. بدون ردیابی کاربر: Floorp با خودداری از جمع آوری اطلاعات شخصی، ردیابی کاربران یا فروش داده های کاربر، با عدم وابستگی به شرکت های تبلیغاتی، بر حفظ حریم خصوصی کاربر اولویت قائل است.
  6. کاملاً متن باز: کد منبع کامل Floorp برای عموم باز است و امکان شفافیت و همچنین امکان کاوش و ساخت نسخه شخصی خود را برای هر کسی فراهم می کند.
  7. نوار کناری دوگانه: Floorp دارای یک نوار کناری داخلی همه کاره برای پنل های وب و ابزارهای مرور است و آن را برای چندوظیفه ای و دسترسی سریع به نشانک ها، تاریخچه و وب سایت ها عالی می کند.
  8. نوار ابزار و نوار تب انعطاف پذیر: مرورگر خود را با زبانه‌های Tree Style، زبانه‌های عمودی و تغییرات نوار بوکمارک سفارشی کنید تا هم برای مبتدیان و هم برای متخصصان در زمینه سفارشی سازی مناسب باشد.
  9. تجربه وب کاربر محور: Floorp بر حریم خصوصی کاربر تمرکز می کند و به طور مشترک ردیاب های مضر را مسدود می کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50319 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/26 تعداد مشاهده: 1037
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر